De levenshouding van consumenten evolueert voortdurend en dat heeft ook invloed op hun keuze voor chocolade en andere lekkernijen. In hun 'Top Chocolate Trends 2024 & Beyond' constateert Barry Callebaut dat consumenten opteren voor een drietal soorten 'zoete zonden'.
Naast de behoefte van de consument aan chocolade als 'intense verwennerij', ziet men ook een groeiende interesse in 'bewuste verwennerij'. Daarnaast steekt ook chocolade als 'gezonde verwennerij' de kop op.
In 2024 organiseert het vakblad Chocolaterie de 12e editie van de Belgium Chocolate Awards. In vergelijking met de vorige editie zijn er enkele belangrijke veranderingen in het concept.
Op zoek naar een nieuw bedrijfsvoertuig? Geniet tot 29/2 van onze Saloncondities én van 5 jaar garantie* op ons gamma bedrijfsvoertuigen. Bezoek een van onze Van Centers en krijg advies op maat van onze gecertificeerde experts.
Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.