- 19 oktober 2017
Martini onthult aperitieftrends
Martini onthult aperitieftrends En lanceert 3 Brut Aperitivo Limited Editions ‘Millennials’, ‘phygital times’, ‘guilty pleasures, ‘considered consumption’’ … Volgens Martini en trendwatcher Herman Konings zijn ze perfect te verzoenen met elkaar. Samen onderzochten ze de huidige aperitieftrends en hoe Belgen vandaag het liefst hun aperitiefmoment beleven: “Millennials snakken op het einde van hun drukke werkweek naar een welverdiende ‘happy ending’: een spontaan onderonsje met vrienden of familie. Liefst met een kwalitatieve, licht-alcoholische, schuimwijn én heerlijke versnaperingen in een stijlvolle omgeving”, aldus trendwatcher Herman Konings. Uit de bevindingen ontsproot de ontwikkeling van 3 Brut Aperitivo Limited Editions: Aperitivo food, Aperitivo style en Aperitivo music. Bubbels blijven boomen! Konings noemt de huidige generatie millennials (ook wel Generatie Y, 18-35 jaar) de digitally connected generatie. Vandaar ook de keuze van Martini voor 3 duidelijke ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.