- 20 mei 2019
- Door Charlotte De Noose
- | 6 min. leestijd
- | Bron: Kiosk
Overleven betekent wendbaar zijn
Een avontuur dat begon met wat tabak en drank, zonder businessplan en zonder de bedoeling om groot te worden groeide uit tot een keten van dagbladhandels met een wel heel breed assortiment. De eerste winkel van Night & Day kwam er in Namen, net iets meer dan 25 jaar geleden. Intussen duikt het ND-logo op in 80 straten van Wallonië en Brussel. Sleutel van het succes: iedere dag open van de vroege ochtend tot de nacht, een zeer breed assortiment en flexibiliteit.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.