BLIJVEN INZETTEN OP PREMIUMDRANKEN LOONT

De klant wil niet meer, maar beter drinken

De markt van de sterke dranken en aperitieven blijft de gevolgen ondervinden van de verhoging van de accijnzen in 2016. Toch zijn deze producten nog steeds aantrekkelijk voor de consument. Zo blijft de opmars van malt whisky verder gaan en ook rum doet het opvallend goed. Daarnaast zijn cocktails en longdrinks aan een revival toe. Eindejaar is een topperiode en een aantrekkelijke verpakking en extraatjes zoals een bijhorend glas zijn zeker factoren die kunnen bijdragen tot een meerverkoop.

Meer weten over

STERKE DRANKEN
Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.