‘Kazen van bij ons’ scoren sterk bij de consument

‘Kazen van bij ons’ scoren  sterk bij de consument  

De consumptie van zuivel van de gemiddelde Belg kende afgelopen jaar een lichte daling, een tendens die zich ook voordoet in de rest van de voedingsmarkt. In grote lijnen daalt de aankoopfrequentie voor melk, yoghurt en kaas met als gevolg een lichte afname van de volumes per capita. Een stijging van de gemiddelde prijzen binnen de zuivelsector zorgden dan wel weer voor een positieve evolutie op vlak van omzet en besteding. Persvoorlichter B2B van VLAM Leen Guffens licht de tendensen die zich in de zuivelmarkt voordoen verder toe.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.