Ice tea blijft sterke groeier  binnen frisdranksegment  

Ice tea blijft sterke groeier binnen frisdranksegment

Wereldwijd is de hedendaagse consument steeds meer op zoek naar voedingsartikelen die in een gezond eetpatroon passen of dat eetpatroon net gezonder maken. Dat geldt ook voor hun drankconsumptie. Het is een evolutie waar drankjes zoals ice tea door hun gezonder imago dan frisdranken dan ook perfect in passen. Vandaag de dag heeft de consument een overvloed aan keuze. Terwijl de smaken zich vroeger beperkten tot perzik en limoen, doen exotische smaken meer hun intrede, zoals granaatappel, vlierbloesem en gember. Productinnovaties leggen vooral de focus op bio en fairtrade.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.