De Nationale Loterij, een partner die zich voortdurend vernieuwt  

De Nationale Loterij, een partner die zich voortdurend vernieuwt

De retail is en blijft het voornaamste verkoopskanaal voor de Nationale Loterij. Zowat 7.000 verkooppunten in België verhandelen de producten ervan: van Lotto en Joker+ tot EuroMillions en krasbiljetten. De Loterij, in volle ontwikkeling, gaat dichter bij de spelers staan en stelt zich transparanter op. Arnaud Hermesse, Chief Retail Officer van de Nationale Loterij, vertelt ons meer over het belang van loterijproducten voor de dagbladhandelaars.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.