Clockempoortje  

Clockempoortje

De grootste doelstelling van de winkelvernieuwing was om onze winkel open en toegangkelijk te maken voor iedereen. We werken daarom met een krachtige communicatie op onze gevel en een heel open etalage waardoor we de mensen stimuleren om binnen te komen. We willen onze natuurproducten op een heel open en transaparante manier presenteren aan de klanten. Dit zowel door in de winkel voldoende belevingspunten te creëren, als door een consultatieruimte uit te bouwen in de privé waar we ondersteunende activiteiten kunnen doen, gaande van lezingen, workshops tot therapeutische sessies als bachbloesemadvies.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.